Михаил Назаренко (petro_gulak) wrote,
Михаил Назаренко
petro_gulak

Limits of interpretation

Розмірковують про актуальні речі в нашій культурі, розумно кажуть про те, як треба змінювати шкільну програму – і раптом: а ще школярів треба навчити тому, що не буває помилкових інтерпретацій, що всі інтерпретації рівнозначні.
Всі інтерпретації рівнозначні. Всі інтерпретації рівнозначні!!!
YOU CAN NOT PETITION THE LORD––
Не всі інтерпретації рівнозначні. Бувають помилкові інтерпретації. Школярів якраз і потрібно навчати відрізняти помилкові від валідних.
Інакше й діти, і вся країна впадуть із краю пласкої Землі.
Subscribe

  • После ясно-кристальных дней

    Я зажег на горах красный факел войны. Разгораяся лижут лазурность огни. Неужели опять для меня суждены Эти звонкие, ясно-кристальные дни? (Гумилев,…

  • Current mood

    Сова-Диоген. Чувствую себя совой-Диогеном.

  • Про пошлість і меншовартість

    Вчергове довелося наштовхнутися на твердження: «Кожен, хто повторює твердження про "велику російську культуру", бере участь у війні на боці ворога».…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments